بهترین هارد دیسک های سال 2021

همین حالا امتیاز دهید
امتیاز: 5.00 از 5. کل امتیازات: 1 رأی.
لطفا صبور باشید...

بهترین هارد دیسک های 2021

معرفی بهترین هارد دیسک ها در سال 2021 از نگاه هاردیاب

بهترین هارد دیسک 2021 ؛ همه افراد مشتاق اند تا یک بازی عالی را برروی کنسول بازی یا کامپیوتر و لپ تاپ خود تجربه کنند یا هنگام رندر گرفتن یک فایل ویدیوی بالاترین سرعت را هنگام خروجی گرفتن از سیستم خود شاهد باشند. 

اما بسیاری از آنها اغلب فراموش می‌کنند که برای داشتن یک بازی عالی یا خروجی سریع از سیستم خود به یک هارد دیسک خوب نیز نیاز خواهند داشت. ممکن است شما بهترین سی پی یو، گرافیک، مانیتور، موس و کیبورد را دراختیار داشته باشید اما وقتی هارد دیسک مناسب روی سیستم شما نصب نشده باشد تمام اینها بی فایده است. بنابراین اگر مایلید که ضمن دارا بودن فضای کافی برای نصب بازیها و برنامه ها و افزایش کارکرد سیستم خود بتوانید به بهترین شکل از بازی مورد علاقه تان یا کار کردن با نرم افزار های سنگین لذت ببرید ما در اینجا هفت مورد از بهترین هاردیسک های سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می‌کنیم.

1. WD Blue
مقرون به صرفه ترین هارد دیسک​
2. Seagate BarraCuda​
مناسب برای هارد دیسک های قابل حمل​
3. WD Black​
بهترین هارد دیسک برای بازی​
4. Seagate FireCuda SSHD​
بهترین هارد دیسک هیبریدی (ترکیب SSD و HDD)​
5. Seagate FireCuda Gaming​
بهترین هارد دیسک برای لپ تاپ​
6. Toshiba P300​
هارد دیسک ارزان ولی قابل اعتماد​
بهترین هارد دیسک گیمینگ در سال 2021

1.WD Blue

مقرون به صرفه ترین هارد دیسک

قبلا اشاره شد که برای بازی ها و نرم افزار های سنگین بهتر است از هاردیسکی با ظرفیت بالا استفاده کنید اما این بدان معنا نیست که هاردیسک های ظرفیت پایین بی فایده باشند. پس اگر بوجه کمی دارید یا بازی ها و نرم افزار های شما زیاد حجیم نیستند این هارد دیسک سری آبی وسترن دیجیتال برای شما بهترین انتخاب است ، این هارد دیسک با داشتن سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه و حافظه پنهان 8MB سرعت مورد نیاز برای ذخیره فایل های شما را تامین می‌کند. یکسال ضمانت بازیابی اطلاعات رایگان هاردیاب نیز به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید آن کنید. برای خرید هارد دیسک می‌توانید از دکمه سبز رنگ کمک بگیرید.

بهترین هارد دیسک گیمینگ در سال 2021

2.Seagate BarraCuda

مناسب برای هارد دیسک های قابل حمل

اگر میخواهید بدون تعویض هارد دیسک اقدام به افزایش ظرفیت دخیره سازی لپ تاپ یا کنسول بازی خود کنید می‌توانید با استفاده از یک باکس هارد و تهیه این نمونه از هارد دیسک های شرکت سیگیت یک هارد دیسک اکسترنال حرفه‌ای برای خود بسازید! ظرفیت این هاردیسک‌ها بین 1 ترابایت تا 8 ترابایت کامپیوتر و 1 ترابایت تا 2 ترابایت برای لپ تاپ و کنسول بازی تولید شده است که از طریق پورت ساتا و یو اس بی 3 یا 2 به سیستم شما قابل اتصال است. همچنین اگر سیستم شما از سیستم عامل mac پیروی می‌کند باید گفت این هارد دیسک گزینه‌ی خوبی برای ذخیره سازی در این نوع سیستم عامل است، در پایان باید گفت اگر شما هم عاشق بازی هستید این هاردیسک را از دست ندهید.

بهترین هارد دیسک گیمینگ در سال 2021

3.WD Black

بهترین هارد دیسک برای بازی

وسترن دیجیتال یکی از برندهای مهم در تولید هارد دیسک در جهان محسوب می‌شود. که حرفه‌‌ای ترین سری از تولیدات این شرکت را می‌توان سری Black دانست. یک هارد دیسک همه جانبه برای استفاده در کامپیوتر، لپ تاپ و کنسول بازی  با بالاترین بازدهی ممکن.
این هارد دیسک در ظرفیتهای 1 تا ۸ ترابایت تولید شده است که البته در بازار داخلی در ظرفیت های محدود تری یافت می‌شوند. اما در بهترین حالت برای تمامی کارایی ها پیشنهاد ما ظرفیت 1 و 2 ترابایت این محصول است، چرا که فضای کافی برای بارگیری فایل های DLC بازی و متریال های مورد نیاز نرم افزار های سنگین را برای شما فراهم می‌سازد.
حافظه پنهان ۶۴ مگابایتی و سرعت 7200 دورد در دقیقه این هارد دیسک در کنار کنترلر قدرتمند آن سرعتی ۲۰۰ مگابایت برثانیه را محقق می‌سازد. می‌توان گفت با این سرعت می‌توان بازدهی 15 درصد بیشتر از سری آبی را از این سری انتظار داشت.

بهترین هارد دیسک گیمینگ در سال 2021

4.Seagate FireCuda SSHD

بهترین هارد دیسک هیبریدی (ترکیب SSD و HDD)

از سری هاردیسک های مطرح شرکت سیگیت را با نام FireCuda می‌شناسیم، که در اصل برای گیمر ها تهیه شده است و تماما سبب تجربه یک بازی خوب را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در ظرفیت های ۱ و ۲ ترابایت تولید می‌شوند. برای بازی های جدید این میزان ظرفیت ایده ال است. ضمن اینکه این هارد دیسک از تکنولوژی ترکیبی یا هیبریدی بهره می‌برد که در واقع می‌توانید آن را زاده‌ی ترکیب شدن هارد دیسک و اس اس دی دانست که با نام SSHD مطرح هستند. حافظه پنهان  64 مگابایتی و سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه نیز برای این مدل صادق است. باید بدانید که سری 3.5 اینچی این هارد دیسک در برابر سری 2.5 اینچی آن از عملکرد بسیار بالاتری برخوردار است و همین عامل فروش بیشتر در نسخه کامپیوتر این هارد دیسک محسوب می‌شود.

بهترین هارد دیسک گیمینگ در سال 2021

5.Seagate FireCuda Gaming

بهترین هارد دیسک برای لپ تاپ

این هارددیسک مخصوص Xbox طراحی شده اما برای استفاده برروی کنسول های پلی استیشن سونی هم گزینه‌ی مناسبی است. این هارد دیسک از ظرفیت  500gb  تا ۴ ترابایت فضای ذخیرسازی تولید شده است. اگرچه ممکن است کمی برای یافتن آن در بازار داخلی کار دشواری باشد اما ارزش جستجو را دارد. به کمک هارد دیسک قدرتمندی مانند این مدل می‌توان اطلاعات را به سرعت انتقال داد و هنگام راه اندازی و بارگیری DLC بازی ها نسبت به هارد دیسک های معمولی از عملکرد مطلوب تری برخوردار شوید. به علاوه می‌توانید برای ذخیره فیلم ها یا سایر موارد از این هارد دیسک استفاده کنید و از سرعت بالای آن هنگام کش کردن فایل های مدیا لذت ببرید.

بهترین هارد دیسک گیمینگ در سال 2021

6.Toshiba P300

هارد دیسک ارزان ولی قابل اعتماد

اگر قیمت هارد دیسک برای شما در اولویت است این هارد دیسک نیاز شمارا برآورده می‌کند. البته حافظه پنهان 64 مگابایتی و سرعت 7200 دور در دقیقه هم نشان از قدرت آن دارد. با داشتن یک حافظه ۲ ترابایتی از این مدل هارد دیسک دیگر محدودیتی در نصب بازی ها و نرم افزار های حجیم برای شما وجود ندارد. توشیبا با استفاده از فناوری SMR سرعت پردازش داده ها را هنگام خواندن و نوشتن آن ها را افزایش داده است. ضمن اینکه از طریق حسگرهای شوک داخلی هر گونه ضربه یا لرزش را خنثی می‌کند و از این طریق از رسیدن آسیب های فیزیکی به دیسک ها سخت جلوگیری میکند. با همه‌ی این ویژگی ها باید بدانید که هارد دیسک های تولید شده توسط شرکت توشیبا از بهترین قیمت ها در بازار جهانی برخوردار هستند.

3 دیدگاه ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی سریع

نظرسنجی
نظرسنجی کیفی هاردیاب
فعالیت هاردیاب را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
آیا انتقادی دارید؟ با ما به اشتراک بگذارید.
ثبت نظر
لطفا برای ثبت نظر ایمیل آدرس خود را وارد نمایید
بازگشت
ثبت نهایی
نظر شما با موفقیت ثبت شد، از توجه شما متشکریم